زیر و بم خانواده موفق ایرانی

درباره موفق شدن در زندگی مشترک و داشتن خانواده موفق بیشتر بدانیم

زیر و بم خانواده موفق ایرانی

درباره موفق شدن در زندگی مشترک و داشتن خانواده موفق بیشتر بدانیم

بین الحرمین کربلا

بین الحرمین کربلا

بین الحرمین کربلا شاید یک از عجیب ترین مکان های زیارتی کربلا و عراق باشد . باور کنید این رو کسی درک می کنه که توی بین الحرمین بوده ! وقتی که فیض سفر کربلا به کسی عنایت می شود ، وقتی که به زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام مشرف می شوی احساس می کنی که به چیزی رسیدی که سالهای سال دنبالش بودی ! در اصل به همه چیز دنیایی و اخروی رسیدی !

وقتی که در مسافرت کربلا به حرم حضرت عباس سلام الله علیه وارد می شوی احساس می کنی پشتوانه و امید حضرت سیدالشهداء روبروی شماست !

اما وقتی که در بین الحرمین کربلا هستی ! نمی دانی نمی فهمی که باید چکار کنی ! کدام سمت را انتخاب کنی ! بروی یا برگردی ! یک طرف حرم حضرت ابا عبدالله الحسین و طرف دیگر حرم باب الحوائج حضرت عباس ! گاهی انتخاب بقدری سخت است که بهترین کار همان است که در همان جا که هستی بمانی ! چرا که تنها جایی هست که می توانی در یک لحظه وجود هر دو بزرگوار را در درونت حس کنی ! باور کنید حس بین الحرمین عجیب است ! باید خودت این حس رو درک کنی ! این حس عجیب قابل بیان نیست .

بین الحرمین کجاست ؟

فاصله بین دو حرم شریف امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل سلام الله علیه به بین الحرمین کربلا مشهور است. این مکان مقدس را براستی باید یکی از جاهای زیارتی کربلا دانست.

نکته جالب درباره بین الحرمین

جالب است که مسافت و فاصله این دو حرم مطهر ، دقیقا برابر فاصله صفا و مروه هست . یعنی مسافتی برابر با ۳۷۸ متر ! به دو عکس زیر دقت کنید !

فاصله بین دو حرم شریف امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)با گوگل ارث -تور کربلا

فاصله بین دو حرم شریف امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)

خط زردرنگ فاصله و مسافت دو کوه صفا و مروه را نشان می دهد.

فاصله صفا و مروه توسط گوگل ارث-تور کربلا

فاصله صفا و مروه توسط گوگل ارث-تور کربلا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.